Tuesday, August 4, 2009

SEDIH DIRIKU.....KECEWA....

Hayati untuk melayari kerinduan ku yang teramat sangat....
Akan ku kenang dan abadikan dan menjadi sejarah dalam hidupku.

DiSini aku masih sendiri
Merenungi hari-hari sepi
Aku tanpa mu....Aku tanpa mu..

Bila esok hari datang lagi
ku cuba untuk hadapi semua nin
meski tanpa mu...meski tanpa mu

Bila aku dapat bintang yang berbijar
mentari yang tenang
bersama mu di sini
ku dapat tertawa, menangis , merenung
Di tempat ni aku bertahan

Suara dengarkan la aku
Apa kabarnya
Pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya









Behind These Hazel Eyes-hijab





LOVE.... TRUE LOVE
IS THAT WHICH WE CAN GIVE
THE MOST WITHOUT ASKING
OR DEMANDING ANYTHING IN RETURN



I WAS ON THE SHIP THINGKING OF YOU
WHEN I LOOKED DOWN
I DROPED THE TEARS IN THE OCEAN,
THEN I PROMISE MYSELF THAT UNTIL
SOMEONE FIND IT,
AND I WONT FORGET YOU..MISS U A LOT.



MyHotComments.com




No comments: