Friday, October 16, 2009

HATI YG BERKATA...



ThepurityofIslam-1.jpg



Hidup ini bukan untuk dimiliki
hidup ini bukan untuk dikhianati
tapi hidup ini untuk kita lalui

satu jalan yang kadangkala sepi
satu nikmat yang penuh bererti
hidup yang bahagia
tak selamanya indah

hidup yang derita
tak selalunya gundah
jalan yang dipilih

mungkin silap
mungkin juga betul
jika keliru
minta bantuan Ilahi
jika buntu

cari bantuan Yang Satu
moga kau bijak memikir
agar tak tersilap
kau jangan cepat serah
takut nanti kau gagal

gagal sekali
mungkin boleh dibaiki
tapi gagal terus
tak berguna lagi....



hope.jpg



Tuhan

ku Dalam termangu

Aku masih menyebut namaMu
Biar susah sungguh mengingat

Kau penuh seluruh cayaMu panas suci
tinggal kerdip lilin di kelam sunyi

Tuhanku Aku hilang bentuk remuk
Tuhanku aku mengembara di negeri asing

Tuhanku dipintuMu aku mengetuk
aku tidak bisa berpaling




AN15.jpg





1 comment:

Guru said...

assalammualaikum

benar sungguh, bahagia tak selamanya , gundah juga begitu